zondag 25 januari 2009

Les 3 & 4 - THBE2T theorieles (stap 7)

Les 3 was uitgevallen en we zijn nu bij les 4.

"Bespreken met opdrachtgever"

Vorige week ging mevrouw Berendse met
iedereen van onze klas de ideeen voor de
kalender bespreken. Ik had toen nog nog
niet echt een thema in gedachten en had
toen afgesproken dat ik dit de volgende les
met haar zou bespreken. Ik heb dat dan
deze week ook gedaan. Mevrouw Berendse
was erg enthousiast over mijn thema en
het concept. Ook mevrouw Hilde Maasen
vond het een leuk thema. Alle 2 waren ze
er over eens dat je veel leuke dingen met
mijn concept kunt doen. Ik ga dan ook
mijn uiterste best doen om mijn kalender
tot een succes te maken!

-------------------------------------------

We hadden deze ook week een e-mail gekregen
van onze opdrachtgever:

Een belangrijk onderdeel van het
vooronderzoek voor de kalenderopdracht is
het bekijken van werk van andere
fotografen ter inspiratie. Verzamel minimaal
5 beelden die jou aanspreken en plaats
deze op je blog.

Hieronder de 5 foto's die mij aanspreken:

Dit vond ik een mooie foto omdat ik hou van
strakke en moderne ontwerpen.
De licht overgang met dat blauwe en oranje
maakt de foto helemaal af!



Deze foto zou niet in mijn kalender
misstaan.
Ik hou wel van fotos met een beetje
Urban invloeden.Leuk dat die
kleurrijke achtergrond terug komt
in het shirt van de rapper.



Onderstaande foto vind ik erg leuk
gedaan. Een echte foto voor jongeren
vind ik. Erg leuk gedaan met die
ingekleurde druppels.
Dat maakt de foto erg apart.



Wat ik vooral leuk vind aan
onderstaande foto
zijn de verschilllende leelftijden die
terug komen. Ook erg leuk gedaan
met die verschillende lengtes en
natuurlijkde mensen die op de tv
klauteren is ook erg grappig
Wij kunnen eigenlijk niet meer
zonder tv!
Een echte familie foto voor
jong en oud.



Ook deze foto vind ik erg indrukwekkend.
De zelfde persoon staat steeds in het water
en komt steeds terug. Erg apart!
Het is wel een grauwe foto, maar met de
fel rode ballonen maakt het geheel een mooi plaatje.
Een typisch prachtige Nederlandse foto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten