zondag 25 januari 2009

Les 2 - THBE2T theorieles (stap 5)

"Mijn concept voor de kalender"

Ik had idee om een jongeren kalender te maken
met als thema "Kleurrijke kunst"

De foto's die ik zou kunnen maken:

· Muurschilderingen gemaakt door
Rotterdamse jongeren.
· Kleurrijke gebouwen.
· Kleurrijke standbeelden.
. Etc.

Geen saaie kunst dus, maar echt kunst waar je
vrolijk van word. Ook wil ik proberen de
seizoenen een beetje terug te laten
komen in de kalender. De kalender moet zowel
voor jongens zijn, als voor meisjes. Hier probeer
ik bij het maken van de foto’s op de letten.
De doelgroep leeftijd zal tussen de 17 en 30 jaar
zijn maar andere doelgroepen zijn natuurlijk ook
van harte welkom om deze kleurrijke
kalender te kopen.

De foto’s in de kalender moeten de jongeren echt
gaan aanspreken om de kalender te kopen.

De kalender:

· Moet coole foto’s hebben.
· Hippe kleuren moeten terug komen.
· Moet een strak design hebben.
· Moet Strakke lettertypes hebben.

In de foto’s zullen misschien ook een aantal voorwerpen
terug komen waarmee jongeren zich echt mee
bezig houden op dit moment. Dit kan zijn bijv.
zijn een mobiele telefoon of een ipod. Je zult
denken….wat heeft dat nou met kunst
te maken?
Nou, de foto’s met de voorwerpen zijn zo
gemaakt dat het op kunst lijkt.
De voorwerpen liggen op plaatsen waar je ze
niet snel zal verwachten.

De slogan van de kalender zal worden:

Rotterdam 2010 “Give your life more color!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten