dinsdag 3 februari 2009

Les 3,4 (uit gevallen) & 5 - THBE2T praktijkles

Vandaag was Mevrouw Berendse gelukkig weer

op school en konden we beginnen aan een aantal
nieuwe opdrachten.
Deze les moesten we o.a gaan werken met papier.

Voor de eerste opdracht moesten we foto's maken
met over - en onderbelicht.

Hier het resultaat:
+5 +4 +3 +2 +1 0 -1 -2 -3 -4 -5



Voor de 2de opdracht moesten we foto's maken
met betrekking tot grijs, wit, en- zwart meting.
We moesten eerst van het papieren ontwerp
de 3 waarden meten. Ik vond dit een erg lastige
opdracht, maar ik heb mijn best gedaan.

Hieronder de getallen die er bij mij uit kwamen:

Grijs: (f: 5,6 & t: 13) Zwart: (f: 5,6 & t: 30)
Wit: (f: 5,6 & t: 50)

Dit zijn de 3 foto's die ik gemaakt met
bovenstaande waarden:


Voor de laatste papieropdracht moesten we
ons papieren ontwerp zo mooi mogelijk
fotograferen door verder te gaan oefenen
met de sluitertijd en het diafragma
Hieronder het resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten